Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: SOCOM: Confrontation PS3
Invision Power Board > Open lounge > Computer's en Game consoles
RIPCLAW
ziet er gezellig uit, hmmm hier ga ik lekker op wachten ;)

Check the trailer hier:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=...wmv&pl=game
PPriest
voor degene die het kan missen is bij de Makro de PS3 in de aanbieding voor 565,25 incl BTW
PPriest
QUOTE(RIPCLAW @ May 18 2007, 07:27 PM) *
ziet er gezellig uit, hmmm hier ga ik lekker op wachten ;)

Check the trailer hier:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=...wmv&pl=game

ze hebben crossroads terug gehaald zie ik hahaha
ben benieuwd of ze hieraan kunnen voldoen want tot nu toe heb je de trailers gezien die mooier waren dan dat het spel uiteindelijk was....
RIPCLAW
QUOTE(PPriest @ May 19 2007, 08:27 AM) *
ze hebben crossroads terug gehaald zie ik hahaha
ben benieuwd of ze hieraan kunnen voldoen want tot nu toe heb je de trailers gezien die mooier waren dan dat het spel uiteindelijk was....

Nou daar heb je met de PS3 geen last van, tot nu toe zijn de games zelf nog mooier dan die trailers, en ik kan het weten grin.gif
Reptilian
Als Socom naar de PS3 komt zal het voor mij een reden kunnen zijn om hem aan te schaffen.
Ik vind er nu nog niet genoeg titels, voor die aanschaf prijs.

Groetjes allemaal Reptilian
RIPCLAW
Misschien kan je het dan met een combo pack kopen want ze hebben nu al voor 599.- met twee games en een extra controller.
De games zijn nu Resictance: Fall of man en MotorCross die je erbij krijg (het zijn niet de minste games).

Dus wie weet.

ps: leuk dat je weer even langs surf dead.gif
Michael
ja ziet er idd wel vet uit ga er ook op w8ten
RIPCLAW
Ja ja dat gaat heel gezellig worden,
Hé Michael welkom op onze forum, ik heb je bericht gekregen maar helaas ben ik bijna nooit op msn.

Mocht je vragen hebben dan kan je altijd me hier vinden en een berichtje posten of een pm sturen.

laterssssssssssss
Michael
ok is goed man
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.