Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: SPAM
Invision Power Board > Open lounge > Welkom
PPriest
of een homo van 20 miljoen die mij dan maar 1 keer neemt en mij die 20 miljoen euro geeft zodat ik nooit meer hoef te werken hahahahahahaha
RIPCLAW
Ik zal wel ééntje zoeken voor je met een paal van 30 cm in lengte en 5 cm rond om zodat je de rest van je leven voelt hoe jij voor 20 miljoen bent genomen barf.gif
PPriest
man ff naar schumi en klaar gefixt hahahahahaha
Le Meridien
Je hoeft niet te verbergen dat je t gewoon lekker vind Mart haha!

QUOTE(PPriest @ Mar 9 2007, 03:01 PM) *
op een homo van 20 miljoen die mij dan maar 1 keer neemt en mij die 20 miljoen euro geeft zodat ik nooit meer hoef te werken hahahahahahaha

PPriest
wie weet dan wel kan ik dit ook tegen mijn wijfie zeggen hahahahaha maar ben dan wel 20 miljoen euro rijker hahahaha
YogiBeer
Wat lul je met wijfie Papagaai en nog wat kijk maar effe Stefan Postma keeper van ADO kijken of je dan nog het zelfde zegt over dat je meisie je mag pakken
YogiBeer
He Rip ennnu ga je hem morgen halen of is het pas zaterdag????
RIPCLAW
Morgen ga ik hem halen natuurlijk, alles staat al klaar bij Har,
dus dit wordt gezellig.
En als SOCOM III erop draai kom ik even online knallen ermee........als ik niet de tijd kwijt raakt met een paar PS3 spellen hahahahaha.

Alleen balen dat ze me LCD nog niet hebben gebracht vandaag cry.gif
YogiBeer
Das kut maar je kan niet alles in een keer hebben he
Welke spelen heb je trouwens en hoe zit het met Socom Combat die zou yoch ook op deze dag uit komen?
Nou veel plezier en hoor wel of je gaat knalle of misschien zie ik je zo nog wel want Mart wou effe langs gaan zei ie maar ja je kent Mart en opzeker heeft ie al een andere afspraak staan.
RIPCLAW
En waar was jij dan, Mart en ik waren op SOCOM 2 maar die ging niet lekker. de server sloeg steeds vast.

Even terug komen op de LCD, the PS3 ziet er ook verbaas indrukwekend mooi uit op mijn normalen TVtje!
Dus ik kan wel wachten rustig wachten.

De games die ik heb zijn:
- Resistance "Fall Of Man" (dit is een must have spel, zowel voor online al normale game is dit echt een toppertje. Je kan met 40 online spelen!)
- The Godfather "The Don's Edition" (Deze ga ik vandaag inruilen want het spel is te traag voor mij, ik ben er niet weg van)
- Motor Storm ( Deze ga ik ook inruilen want het is niet echt mijn type spel, maar als je ervan houd moet je deze echt hebben want hij is wel super mooi gemaakt, en speelt lekker. Je kan tegen 12 mensen online spelen)

Je kan ook bij alle spelen de SIXAXIS Motion Sensitve uit of aan zetten.
Dit is wel grappig maar ik heb het nog niet echt onder de knie.

Maar mensen mocht jullie langs willen komen dan kan dat gerust freaked.gif
YogiBeer
Sorry ik had een Shaft momentje en werd om half een wakker op de bank en ben toen naar bed gegaan, ik heb nog op me telefoon gekeken en zag niks dus had zo iets van dan zullen die gasten ook wel niet aan het gamen zijn anders had ik wel een sms of een telefoontje gehad met waaar zit je. Dus een Shaft momentje freaked.gif

Heb trouwens een autootje gekocht, sorry maar de foto lukt niet
RIPCLAW
Ziet er gezellig uit man freaked.gif
Maar geen shaft momentje achter het stuur hè dazed.gif
PPriest
QUOTE(RIPCLAW @ Mar 24 2007, 06:43 PM) *
Maar geen shaft momentje achter het stuur hè dazed.gif

Bedoel je het in slaap vallen achter het stuur of het stoppen voor een stoplicht die het niet doet of al op groen staat? hahahahaha
RIPCLAW
Het tweede natuurlijk hahahahahaha
PPriest
eehhmm zag dit ineens?
kan iemand mij vertellen wat google.com komt doen? of zijn ze aan het scannen naar nieuwe websites/forums?
RIPCLAW
Ja dat is me vaker opgevallen, ook Yahoo.com zie je wel eens staan.
ik ben nog steeds aan het uitzoeken wat het allemaal in houd.

dus ik kan je nog niet vertellen hoe of wat?
gek he?
RIPCLAW
QUOTE(PPriest @ May 13 2007, 02:22 PM) *
eehhmm zag dit ineens?
kan iemand mij vertellen wat google.com komt doen? of zijn ze aan het scannen naar nieuwe websites/forums?

Ik weet nu wat het is,
Het zijn spider bots.
Zo kunnen we zien wie via welke search engine ij ons probeert te spammen.
Ik kan het eventueel uit zetten zo dat jullie het niet zien maar ik laat het nu even zo.
Ik heb wel me beveiliging even aan gepast omdat ik net zat dat er iemand tussen door is gekomen.
Deze spammer is natuurlijk al verwijderd. freaked.gif

laters
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.