Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Swishmax
Invision Power Board > Open lounge > Computer's en Game consoles
RIPCLAW

Deze template bestaat uit: Shortdiscription, Png files, Contact formulier, swf / swi files en 3 Fonts

link: Template 2313

deze is te koop op: 23 Webshop
RIPCLAW

Deze template bestaat uit: Dynamic Gallery, Instructie + screenshots, Contact formulier, swf / swi files en 7 fonts

link: Template 2310

RIPCLAW

Deze template bestaat uit: Shop systeem, Twee talen, 224 producten, watermerk functie, Dynamic Gallery, Dragbox, Png files, Contact formulier,
swf / swi files en 3 Fonts

link: Template 2323

RIPCLAW

Deze template bestaat uit: Dynamic Gallery, Png files, Contact formulier, swf / swi files en 3 Fonts

link: Template 2322

Le Meridien
Hey rippiee!
ik ben ook bezig emt swishmax.. maar kan je niet ff een leuke template gewoon te downloaden zettten ofzo :)
zou k wel lief vinden :P
xxx
RIPCLAW
QUOTE(Le Meridien @ Mar 4 2007, 09:05 PM) *
Hey rippiee!
ik ben ook bezig emt swishmax.. maar kan je niet ff een leuke template gewoon te downloaden zettten ofzo :)
zou k wel lief vinden :P
xxx

Ik kan je wel helpen maar voor gratis swishmax templates kun je gewoon downloaden op: http://www.swishzone.com/index.php?area=re...tab=movies&
hier kan je een hoop leren.

Maar als je echt een mooie wil dan moet je die gewoon kopen op: 23 Webshop
freaked.gif
Le Meridien
oke cool cool..
ja ik weet t wel.. maar ik ben maar n arm studentje.. dus om dat allemaal nou te gaan kopen weet je wel..
Als iemand een keer vraagt voor een siteje dan koop ik m bij je ok ;)
haha
RIPCLAW
QUOTE(Le Meridien @ Mar 6 2007, 01:27 PM) *
oke cool cool..
ja ik weet t wel.. maar ik ben maar n arm studentje.. dus om dat allemaal nou te gaan kopen weet je wel..
Als iemand een keer vraagt voor een siteje dan koop ik m bij je ok ;)
haha

Nou je kan er geld mee verdienen,
Als iemand weet die een website wil hebben kan jij het doen voor hem, je koopt bij een template je pas het naar de wens van je klant en je maakt er een mooi prijsje van.
Maar dann moet je wel een beetje weten hoe de programma werkt en een beetje verstand hebben van Photoshop en fireworks freaked.gif
Le Meridien
QUOTE(RIPCLAW @ Mar 6 2007, 07:12 PM) *
Nou je kan er geld mee verdienen,
Als iemand weet die een website wil hebben kan jij het doen voor hem, je koopt bij een template je pas het naar de wens van je klant en je maakt er een mooi prijsje van.
Maar dann moet je wel een beetje weten hoe de programma werkt en een beetje verstand hebben van Photoshop en fireworks freaked.gif

Ja dat is zeker waar..
Ik kan me ook zeker wel vinden in swish en photoshop enzo.. Maar een pro ben ik niet zegmaar.
Kan je niet een keer wat leuke tuts maken van swish... beetje leuke dingen..
Of dat je me een keer wat laat zien ofso?
RIPCLAW
Op het moment heb ik helaas niet veel tijd om een leuke tutorial voor je te maken.
Maar ik denk dat deze site je heel ver kan helpen.
Swish-Tutorials
shaft
He gast, ff een vraagje. Ik ben gevraagd door een kennis om hem te helpen met een webwinkel maar nu ging ik naar de link van jou shop maar ik kreeg een foutmelding. Klopt dat??
RIPCLAW
QUOTE(shaft @ Apr 23 2007, 10:43 PM) *
He gast, ff een vraagje. Ik ben gevraagd door een kennis om hem te helpen met een webwinkel maar nu ging ik naar de link van jou shop maar ik kreeg een foutmelding. Klopt dat??

Thx, er stond iets verkeerd hier, maar dit is nu gefixed.
have fun freaked.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.