Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: PS3 News
Invision Power Board > Open lounge > Computer's en Game consoles
RIPCLAW

Bethesda's The Elder Scrolls IV: Oblivion is set to hit PS3 at the end of March, and if the latest hands-on report is correct, it looks like the PlayStation 3 version is superior to the Xbox 360's.

PSU recently got some much-envied hands-on time with the title and by the end of the experience, wound up "sure this is going to be one of the system’s must-have titles."

The website was quite impressed with the graphics on PlayStation 3's Oblivion, noting that "even when compared to the HD display put out by Xbox 360, PS3’s rendition of Oblivion’s jaw-dropping countryside is considerably crisper and richer than its soft focussed rival."

And thankfully, the load time issues with the 360 don't appear to be a problem this time around.

"A regular complaint levelled at the 360 version was the long loading times compared to PC, and I must admit being worried that PS3 would suffer a similar fate. But curse me for ever doubting Sony’s mighty machine because the combination of the speedy Cell and RSX processors and the sheer amount of data that Blu-ray can spit out in one go, means that Oblivion on PS3 loads very quickly," detailed the unnnamed writer.

"I’d estimate it loads as fast, if not faster than the PC version (on a mid-spec machine); moving from outside to in or vice versa, loads in a second or two, with fast-travelling across the entire map taking just a few seconds more. Also, bear in mind I’m looking at preview code, not the finished game, and load times can be optimised further prior to launch."

Bron: www.ps3news.ca
RIPCLAW
Online retailer Play.com has proclaimed that PS3 pre-orders have topped both Wii and Xbox 360, making the console "the most pre-ordered console yet".

Head of games Gian Luzio told GI that PlayStation 3 orders are six times higher than Xbox 360 and a whopping fifteen times more than Wii. Play did not fulfill all of their Wii and Xbox 360 pre-orders.

"We underestimated the demand and we were very disappointed that we could not fulfil all pre-orders due to stock shortages," acknowledged Luzio.

"We know that this disappointed some of our customers and we wanted to ensure that we did not face the same situation again. We have been working hard with Sony to make sure that we can deliver every pre-order on the release date , We are pleased to be able to offer our customers the service they expect from Play.com.”

Looks like the PS3 Europe launch might be stronger than skeptics had previously proclaimed.

RIPCLAW
Grote man van Sony, Phil Harisson, heeft bekendgemaakt dat het bedrijf op korte termijn zeker met film- en televisiedownloads op de proppen wil komen. Sony mikt op een lange levensduur van de PS3, ongeveer 10 jaar, en zulke downloads kunnen deze daadwerkelijk verlengen.

Het bedrijf heeft er nooit geen geheim van gemaakt dat de PLAYSTATION 3 een ware multimediamachine is geworden. Games, films, muziek en televisieseries zullen in de toekomst dus zeker op de PLAYSTATION 3 te downloaden zijn. Harisson wilde echter nog niets vertellen over de specifieke service die dit alles mogelijk zou maken. Maar we mogen ons binnenkort wel verwachten aan wat nieuws dat op het Playstation Network zal verschijnen.

Klink allemaal weg goed vind ik, maar toch eerst even wachten tot 23 Maart freaked.gif
RIPCLAW
Naar verluid zal alleen de 60 GB versie van 599 Euro naar Europa worden verscheept. De 20 GB versie zal later dat jaar verschijnen, afhangend van de vraag ernaar. Tot slot meldde Sony dat de Europese PS3's een nieuwe firmware zullen bevatten die nog meer mogelijkheden bieden.

Complete launch line-up:
Resistance: Fall of Man™ - SCEE - Disc
MotorStorm™ - SCEE - Disc
Genji™: Days of the Blade - SCEE - Disc
FORMULA ONE CHAMPIONSHIP EDITION - SCEE - Disc
Ridge Racer™ 7 - SCEE - Disc
Tekken®: Dark Resurrection - SCEE - Network
Lemmings™ - SCEE - Network
Go! Sudoku - SCEE - Network
Go! Puzzle - SCEE - Network
Blast Factor™ - SCEE - Network
flOw™ - SCEE - Network
Super Rub’a'Dub - SCEE - Network
Call of Duty 3 - Activision UK Ltd - Disc
Marvel: Ultimate Alliance - Activision UK Ltd - Disc
Tony Hawk’s Project 8 - Activision UK Ltd - Disc
Gundam – Target in Sight - Namco Bandai Games - Disc
Full Auto™ 2: Battle Lines - Sega®Europe Ltd - Disc
Sonic the Hedgehog™ - Sega®Europe Ltd - Disc
Virtua Fighter™ 5 - Sega®Europe Ltd - Disc
Virtua Tennis™ 3 - Sega®Europe Ltd - Disc
World Snooker Championship 2007 - Sega®Europe Ltd - Disc
NBA 2K7 - Take 2 International SA - Disc
NHL 2K7 - Take 2 International SA - Disc
Blazing Angels Squadrons of WWll - Ubisoft Entertainment SA - Disc
Enchanted Arms - Ubisoft Entertainment SA - Disc
Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent - Ubisoft Entertainment SA - Disc
The Elder Scrolls lV: Oblivion - Ubisoft Entertainment SA - Disc
Def Jam: Icon - Electronic Arts Ltd - Disc
Fight Night Round 3 - Electronic Arts Ltd - Disc
NBA Street 4 Homecourt 2007 - Electronic Arts Ltd - Disc
Need for Speed Carbon - Electronic Arts Ltd - Disc
The Godfather: The Don’s Edition - Electronic Arts Ltd - Disc
Tiger Woods PGA Tour 2007 - Electronic Arts Ltd - Disc
Untold Legends: Dark Kingdom - Electronic Arts Ltd - Disc
F.E.A.R. Vivendi - Universal Games Intl SA - Disc
Gripshift - Sony Online Entertainment - Network

Beschikbare accessoires met prijzen in Euro's
SIXAXIS™ Wireless Controller - 49,99 Euro
Blu-ray Disc Remote Control - 24,99 Euro
HDMI Cable - 24,99 Euro
AV cable - 16,99 Euro
Component AV cable - 24,99 Euro
S Video cable - 16,99 Euro
PPriest
kan iemand mij uitleggen waar deze kabels voor zijn?

HDMI Cable - 24,99 Euro
AV cable - 16,99 Euro

hou mezelf niet op de hoogte hiervan.....
RIPCLAW
QUOTE(PPriest @ Feb 20 2007, 08:38 PM) *
kan iemand mij uitleggen waar deze kabels voor zijn?

HDMI Cable - 24,99 Euro
AV cable - 16,99 Euro

hou mezelf niet op de hoogte hiervan.....

dat verschillende video aansluitingen voor je tv.
Het ligt eraan wat voor tv jij heb en welke aansluiting je daar het best voor kan gebruiken zodat je het beste kwaliteit van je PS3 op je tv ziet.

HDMI is een aansluiting voor een HD TV
AV is je normale scart aansluiting
Componente AV is een aansluiting met tulp voor HD en progressive scan
S-Video, dat is iets beter dan scart maar niet alle TV hebben dat meer.

ik hoop dat je nu iets wijzer ben geworden freaked.gif
PPriest
Het heeft dus te maken met je tv en de kwaliteit wat het aan kan.
Om de ps3 volledig te gebruiken qua kwaliteit moet je zeker een HDMI aansluiting kopen?

Componente AV is een aansluiting met tulp voor HD en progressive scan
wat moet ik me hiervan voorstellen?

thnx voor de info!
RIPCLAW
Okay hier een iets betere uitleg voor je, hihi

Een high quality component AV kabel is om je PS2/PS3 aan te sluiten op high definition systeem en dan krijg je het beste kwaliteit mogelijk.

- High quality 24K golden electroplate plug
- Supports 1080i/720p LCD, Plasma, HDTV systemen
- Enables display met natuurlijke en vivid kleuren
- Supports dolby stereo, dolby digital en DTS 5.1 sound systeem
- Volledig compatible met elk PS3 en PS2 console

High Quality HDMI kabel geef jouw het beste high quality HDMI signal voor je Playstation 3
Met deze kabel haal je de perfecte signal voor high resolution screens en geniet van het beste uit je PS3.

- High definition en duurzame kabel
- High quality 24 golden electroplate plug
- High speed en efficient voor het vezenden van het signaal
- Supports dolby digital en DTS 5.1 sound systeem
- High resolution, diep, natuurlijk en vivid kleuren
- Supports 1080i/1080p, RGB en YCbCr kleuren signaal, met LCD, Plasma of HDTV systemen (dus hier gelijk je antwoord op je vraag)

Voor het beste kwaliteit moet je de HDMI kabel hebben voor je LCD, Plasma of HDTV, that's it.
Maar op je normale TV ziet het er ook wel goed uit hoor.

Hèhè dat was even typen hahahaha
Deadly Impact
Yo BC-tjes ik dacht laat ik me maar ook effe registreren...
ziet er cool uit man de forum :)

maar goed ik wou effe zeggen dat ik het eigenlijk een beetje zielig vind voor de gene die een x360 hebben gekocht :)
als ze nou gewoon hadden gewacht..maar goed :)

In iedergeval kan niet wachten tot hij eidelijk uit is , en het mooiste is ik krijg er 1 (hoef em duws niet te kopen :D:D:D) :):)
RIPCLAW
Dat heb je goed voor elkaar Deadly.
En bedankt dat je onze forum cool uit vind zien grin.gif

En ja ik kan ook niet wachten.
Het mooist is dat hij op de 23e uitkomt. 23 is namelijk mijn speler nummer, dus het kan niet meer stuk!
RIPCLAW
Sony Computer Entertainment Europe kondigt de PLAYSTATION® Eye voor PLAYSTATION 3 aan.

Entertainment op PLAYSTATION 3 blijft zich ontwikkelen met de komst van PLAYSTATION Eye in 2007. Deze slanke, bewegingsgevoelige camera met ruisonderdrukkende microfoon staat aan de wieg van een nieuwe generatie cameratechnologie voor de PlayStation-familie.

In de PLAYSTATION Eye zijn namelijk een aantal belangrijke verbeteringen in de technologie voor USB-camera's en -microfoons verwerkt. Zo is de PLAYSTATION Eye zeer lichtgevoelig, zodat het beeld zelfs in slecht verlichte ruimtes nog superscherp en helder is.

Dankzij de hoge framerate (maar liefst 120 frames per seconde, terwijl de meeste bioscoopfilms met een snelheid van 24 fps worden vertoond) en de mogelijkheid om op twee punten in te zoomen, volgt de camera je bewegingen beter en sneller. En dat betekent dat gamen nóg leuker wordt. Bovendien zijn er opties toegevoegd waarmee je perfecte close-ups kunt maken of je hele lichaam in beeld kunt brengen.

De kwaliteit van de vastgelegde audio is dankzij de vier ingebouwde microfoons die echo en ruis onderdrukken ook flink verbeterd. Dit betekent dat je stem perfect te horen is, zelf als er op de achtergrond een hoop lawaai is.

PLAYSTATION Eye komt later dit jaar samen met EyeCreate™ op de markt. Met dit softwarepakket voor PS3 kun je je eigen entertainment creëren. Zo kun je foto's, video's en audioclips rechtstreeks op je PS3 opslaan en bewerken en je creativiteit uiten door geweldige visuele effecten toe te voegen. Bovendien is het mogelijk om beelden in slow motion of met time-lapse vast te leggen. Je kunt de bewerkingssuite van EyeCreate zelfs gebruiken om professioneel uitziende films van je eigen audiovisuele materiaal te maken

Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.