Heeft iemand hier iets over gehoord? Het is van de ontwikkelaard van Socom en het komt volgend jaar uit.
RIPCLAW
Jul 17 2008, 12:29 PM
Jaja PS3 gaat rocken, dit word z'n VET spel dat we echt niet meer naar buiten gaan, hahahahahahaha
Maar het gaat nog een tijdje duren dus ik wacht eerst lekker op socom
GOLOK
Jul 19 2008, 09:49 PM
Ziet er bruut uit hopelijk verkloten ze het spel niet er zijn veel dingen die mis kunnen gaan met zoveel spelers Er is op dit moment nog geen 1 perfecte online shooter op de PS3 als je het over servers hebt en comunicatie dus hoe ze dat voor zoveel man willen gaan doen ben benieuwd maar ziet er cool uit
Is hij al in de winkels dan? Ziet er wel erg tof uit. Ik ga van de week wel even kijken.
PPriest
Jan 27 2010, 10:49 AM
Je kan de beta/demo al downloaden zodat je ff kunt kijken wat je ervan vind.
RIPCLAW
Mar 27 2010, 06:26 PM
Ik heb deze een lange tijd terug al als beta testen gespeeld en vind hem wel VET hoor.
PPriest
Mar 29 2010, 08:30 AM
Heb een aardige vriendenlijst door werk gekregen en zie hier niet al te veel mensen mee spelen. Als er te veel animo voor is zal ik zeker het spel gaan halen.
shaft
May 4 2010, 07:44 PM
Ik had die demo gedownload maar ik kreeg hem niet aan de gang. Het leek mij wel een superstoer spel. Maar ik zag gisteren in mijn mail de trailer voorbij komen van Call of Duty Black Opps (kippevel) http://www.youtube.com/watch?v=OLbVE9_BDxY
RIPCLAW
May 7 2010, 07:20 AM
Nou dat ziet er zeker niet verkeerd uit.
shaft
May 11 2010, 04:43 PM
Ja hoor het is zover. Ik ben vanaf vandaag officieel eigenaar van MAG. Ik ga hem vanavond even proberen. Ik zal snel mijn ervaringen doorgeven hier.
RIPCLAW
Aug 16 2010, 11:29 AM
En wat vind je er van?
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.