Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: WarHawk
Invision Power Board > Open lounge > Computer's en Game consoles
RIPCLAW
Met heel veel plezier kondig ik de nieuwe, GRATIS update voor Warhawk aan: patch 1.3!

Deze update bevat vijf toevoegingen met heel veel nieuwe mogelijkheden voor huidige en toekomstige Warhawk-spelers. Ik vertel je eerst iets over de twee nieuwe soldatenvoorwerpen.

Text in screenshot:
New Troop Equipment -> Nieuwesoldatenuitrusting
Bio-field Generator -> Biogenerator
Mechanic's Field Wrench -> Moersleutel

Tot nu toe is Warhawk al meer dan 7,3 miljoen uur gespeeld en zijn er ruim 206 miljoen kills gescoord. We hebben al die gevechten goed in de gaten gehouden om te ontdekken hoe we de gameplay en de algemene 'gevechtseconomie' verder konden verbeteren. Onze bevindingen: we moesten teamwork stimuleren, de levensduur van soldaten verlengen en de alom geliefde flexibele en snelle gameplay van Warhawk verder uitbreiden. Daarom hebben we twee nieuwe soldatenvoorwerpen bedacht.

Dit wordt een lang bericht, want ik wil jullie alles vertellen over de nieuwe uitrusting. Ik zou er vele pagina's mee kunnen vullen, maar ik hou het voorlopig bij een kort overzicht. Misschien vertel ik wat meer in antwoord op jullie reacties. Jullie weten toch hoe graag ik op reacties reageer? :-)

1. Moersleutel:
Het spreekt voor zich dat je dit gereedschap gebruikt om voertuigen te repareren. Je hanteert de moersleutel op dezelfde manier als het gevechtsmes. Loop gewoon naar (of op) een eigen voertuig en sla erop. De reparatie verloopt razendsnel, dus het is erg effectief tijdens een gevecht. Je kunt er ook mee aanvallen: niet alleen zijn soldaten na één klap dood, je kunt er ook vijandelijke voertuigen mee beschadigen.

2. Biogenerator:
Pak de biogenerator op en plaats 'm net als een omgevingsmijn. Hij kleeft aan muren, plafonds... eigenlijk aan alles, dus ook aan voertuigen. Als een bondgenoot binnen het bereik staat, wordt zijn gezondheid snel geregenereerd. Andersom werkt het ook: als een vijand binnen het bereik van de biowolk komt (ja, die wolken hebben verschillende kleuren), loopt hij schade op. Hun longen knisperen als verse patat….mmmmm... patat. Wat je noemt een vette tactiek.

Deze nieuwe uitrusting brengt het leven van een soldaat meer in balans. We zijn benieuwd hoe de gevechten veranderen nadat we deze patch hebben uitgebracht.

RIPCLAW
3. Spel starten via HOME:
Jazeker, de integratie met HOME vordert gestaag en deze update bevat geweldige opties voor Warhawk. Na de installatie van patch 1.3 kun je groepen vormen, elkaar ontmoeten in huizen, tactieken doornemen en vervolgens samen een spelletje Warhawk opstarten.

Het is heel eenvoudig: pak je virtuele PSP in je huis, maak een spel aan en kies Warhawk. Vervolgens start je je eigen server, bepaal je de game rotation, stel je de serveropties in et voilà...je speelt Warhawk met al je vrienden! Je kunt je spel onzichtbaar maken voor andere Warhawk-spelers of kiezen voor een openbaar spel. In dat laatste geval speel je samen met je vrienden op dezelfde server, maar kunnen andere Warhawk-spelers zich bij jullie aansluiten.

De spellen die je via HOME start, krijgen in de wereldwijde serverlijst een mooi gouden kleurtje.

Dit is pas het begin van onze HOME-integratie en we hebben nog een paar vette dingen voor jullie in petto. Ik zou je graag meer vertellen over de coole HOME-mogelijkheden waar we nog aan werken, maar dan krijg ik vast zo'n PR-jongen op mijn nek... als het er geen twee zijn.

Ik ben in ieder geval erg blij dat HOME echt iets toevoegt aan onze game. Het is zeker geen middel van Sony om jullie allerlei reclame en andere marketingpraat door de strot te duwen!

Als gamer ben ik dus niet alleen enthousiast, maar ook gerustgesteld door de ontwikkeling van HOME.

4. Nieuwe VOIP-opties:
We kregen ook veel feedback over VOIP. Een paar functies stonden hoog op jullie verlanglijstje en we hopen dat we de meeste van die krankzinnige wensen hebben vervuld. :-P

Je kunt nu kiezen of je op een toets moet drukken om te praten of dat je de microfoon altijd laat openstaan. Ook kun je het vereiste stemniveau instellen, zodat je niet per ongeluk het gezwets van je huisgenoten uitzendt. Verder zie je beter wie aan het woord is, want dat staat altijd rechts in beeld. En ja, onderstaand plaatje klopt helemaal. Er is nu ook een serveroptie die je in staat stelt om met spelers van verschillende teams te praten.

Even kijken, wat hadden we nog meer? O ja, je kunt nu ook op het scorescherm zien welke speler aan het woord is. Op datzelfde scherm kun je bovendien de stemmen van spelers aan- en uitzetten.

5. Nieuwe skins en insignes:
Als fervent Warhawk-speler en/of lezer van deze blog weet je dat we een wedstrijd organiseren waarvoor je zelfgemaakte skins voor de Nemesis en de Warhawk of je eigen insignes kunt insturen. Wij kiezen de winnaars en nemen hun creaties op in patch 1.3.

Ik plaats hieronder een aantal inzendingen, maar niet omdat ze al hebben gewonnen. Het zijn gewoon wat voorbeelden van de mooie ontwerpen die we al mochten ontvangen en die ik de bloglezers niet wil onthouden.

Text in screenshots:
Custom War Paint Template: Warhawk -> Zelfgemaakte skinontwerpen: Warhawk

Custom War Paint Template: Nemesis -> Zelfgemaakte skinontwerpen: Nemesis

En dan nog iets: we willen ook jullie insignes. Stuur ze dus op, maar jat ze NIET uit een of ander tijdschrift. Ik meen het!

Nou, dat was het wel zo'n beetje. Er zitten nog wat nieuwe functies in de patch, zoals extra serveropties, maar we weten nog niet of we ze opnemen in de definitieve versie. We moeten ze eerst wat beter testen.

Deze patch is een belangrijke update voor Warhawk, met nieuwe soldatenuitrusting, de integratie van HOME, nieuwe VOIP-functies en door spelers ontworpen aanpassingen.

~Ik hoor iemand roepen: "Ja ja, erg leuk allemaal. Maar wanneer komt-ie uit?”~

Op dit moment testen we patch 1.3 voor Warhawk. We houden je in dit blog op de hoogte. Het spijt me dat ik niet concreter kan zijn, maar zo gaan die dingen. Jullie horen van me zodra ik de officiële releasedatum weet.

Bron: Playstation Community Team - Coordinator / Sslut
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.