Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Ff Voorstellen
Invision Power Board > Open lounge > Welkom
SuperGrover
Hallo BC leden,

Ben Erik via Arno heb ik me aangemeld bij jullie clan. ( ben collegaatje van Arno). Je kan me gewoon toevoegen mijn naam is op de ps3: BC_SuperGrover

Hopen dat we een hoop lol gaan maken bij bijvoorbeeld call of duty, dan komt het winnen later wel. freaked.gif

Groet,
Erik
RIPCLAW
Welkom bij Brutal Chaos jonge,

Deze Clan bestaat als sinds socom 1 uit kwam op de Ps2.
Er zijn zat gamers gekomen en gegaan die van overal kwamen.
Nu bouwen we het weer op met alleen spelers die we van elkaar kennen en in DenHaag wonen enof omstreken.
We zijn een gezellig groepje die voor plezier speelt en wie weet in de toekomst zullen we wel weer een WAR uitgooien.

nogmaals, welkom bij de Clan
Mocht je vragen hebben dan kan je die altijd stellen.

mvg,
René
shaft
Beetje laat misschien maar welkom supergrover. We hebben elkaar al tijdens het gamen ontmoet maar nu even via de internetsnelweg
GOLOK
Jo gasten van BC hier een bericht van GOLOK

Tijd geleden een weer eens een keer gespeeld met RIP en wou toen wel de BC joinen
heb het een tijdje druk gehad met andere dingen en vakantie maar ga nu weer lekker gamen
Zal wel op de nieuwe battelfield worden.
Rip ik hoor het wel als je nog een plekje over hebt voor mij. en tegen die tijd zal ik me dan wel goed voorstellen.

Gegroet GOLOK
RIPCLAW
Geen probleem jonge, jij bent welkom in onze clan.
Dus ik heb je gelijk maar BC lid op het forum gemaakt.

We kennen elkaar van een lange tijd terug maar we hebben een paar nieuwe leden dus voor hun wel handig om te weten wie je bent ect.
Anyway, regel gelijk even een foto van je, dan kan ik jouw banner ook gelijk maken aangezien ik nog met de nieuwe bezig bent,.

spreek je latersssss
En welkom bij BC jonge!
GOLOK
Is goed heb me al ff voorgesteld in het Clan gedeelte
Maar waar wil je die foto naar toe hebben?
RIPCLAW
Je foto kan je plaatsen in het clan gedeeldte of mij een mailtje sturen.

laters
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.